2013. március 22., péntek

Legyen olyan a szlogen, mint egy himnusz.


"Ha szlogent is kérnek tőlünk, próbáljunk valami nagyobb formátumú gondolatot beletenni; valamit, ami többről szól, nem csupán az ügyfél termékéről. Ami magasabb szintet képvisel. Szerintem az eddigi legjobb szlogent a Nike kapta: „Just do it.” Ez a felszólítás nem a cipőkről szól, nem is csak a sportról. Hanem magáról az életről, a versenyszellemről, a tökösségről. És mellette persze sok raklapnyi cipőt is eladott."

Nos, ez csupán egy részlet Sullivan könyvéből, rövid szösszenet, épp csak egy villanás, ám némi segítséget nyújthat a szövegíróknak, kijelölheti számukra az irányt a jó szlogen felé vezető úton. 

És épp ide vág, ehhez a remek cikkhez. Csak remélni tudom, hogy idővel sikerül levennünk a terhet a kreatívos szakújságírók válláról, és megkímélhetjük őket az ilyen alapos elemzések írásától.



(De ha már itt vagyunk, nézzünk egy szép példát az "élet, versenyszellem, tökösség" szentháromságára a Wieden+Kennedy műhelyéből. Meg hát a szlogenre, az se rossz.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...