2013. április 19., péntek

Napi idézet


A változatosság kedvéért George Loistól:

"Ha azt gondolod, hogy az emberek ostobák, akkor egész életedben ostoba reklámokat fogsz csinálni. Szerintem az emberek tökéletesen értik, mi a jó, mi a rossz reklám. Microchip van beépítve a fejekbe, aminek segítségével fénysebességgel mérik fel egy reklámfilm piaci helyzetét és szerepét, és képesek értékelni is azt, ahogy kell. „Fogják” a Nagy Ötleteket. Mi több, reagálnak az ötletre ­– feltéve, hogy erős, konkrét képről vagy gondolatról van szó, és azt normális emberi hangon kommunikálják velük. Ha nem hiszel nekem, az életben nem fogsz jó reklámot csinálni."


(Hasonló gondolatokat már valahol olvashattunk. Csak nem Bob Levenson tollából? Például de.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...