"Mindig ledöbbenek rajta, ha azt látom, hogy szinte minden második blog szerzője „közösségi média szakértő”-nek aposztrofálja magát. Ami nekem kicsit olyan, mintha valaki az időutazásban volna szakértő. A közösségi média mióta is létezik? Micsoda? Vagy húsz perce? És minket máris körbevesz a „szakértők” hada, akik fölényesen osztják a kemény évek alatt megszerzett tudásukat."
Kétségtelen, a Facebook egy nagy durranás, a kérdés csak az, vajon mikor fog kipukkadni – szakértőstül, mindenestül? Mikor fognak az ügyfelek rájönni, hogy az újdonsült felület még nem old meg semmit? Hogy a "tartalmatlan tartalmak" nem adnak hozzá semmit egy márkához? (Bár mintha egyre többen kezdenének megvilágosodni...)
A végén persze megint oda lyukadunk ki, ahol a part szakad. Ahhoz a fránya ötlethez. Ami nélkül ott lehet buzogni a Facebook-szerű felületeken, de mégis: mi az értelme?
A szakértők nyilván tudják. Vagy majd később kitalálják.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése