2013. július 4., csütörtök

Napi idézet

Nézzük, mit mond a reklámszakma nagy talányáról, a briefről, jól ismert szakértőnk, John Hegarty: 

"A brief tekintetében én a "mindent vagy semmit" elvét képviselem: mindent megkérdőjelezni, semmit sem készpénznek venni. Nem azért mondom ezt, mert kekeckedő balfék volnék, hanem mert híve vagyok a lehetőségeknek. Végül is mi a brief? Nem több, mint egy kis papiros, amit olyan valaki eszkábált össze, aki – sajnos – túl gyakran feszül rá, hogy kontrollálja a folyamatot. Én viszont megpróbálom nem lezárni, hanem nyitottá tenni azt. Mert a folyamatot senki ne akarja kontrollálni; én a szabadságot szeretném benne látni."


John úgy fonja össze a karját, mint aki mindent tud. És lám.


(És van, amikor nincs mit megkérdőjelezni. Merthogy nincsen brief. Na, ezek ám csak a felszabadító pillanatok, Mr. Hegarty.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...